Kontakta Rättighetsbyrån

Träffa oss

Björn Stenvad

Grundare & VD

bjorn@rattighetsbyran.se
+46 (0)73-938 51 81

Björn har varit verksam i sponsorbranschen i över 15 år som analytiker och rådgivare till många av Sveriges största sponsorer och rättighetsinnehavare. Han är utbildad civilekonom med inriktning marknadsföring och Sports Marketing.

 

Åsa Karlsson

Seniorkonsult

asa@rattighetsbyran.se
+46 (0)73-629 56 30

Åsa har arbetat med social hållbarhet de senaste 14 åren inom organisations- och idrottsvärlden. Hon har tidigare representerat Stiftelsen Friends, Lagardére sports och Professor Arne Ljungqvist Anti-Doping Foundation.

 
 

Nora Bogren

Junior projektledare

nora@rattighetsbyran.se
+46 (0)73 516 26 35

Nora studerar för tillfället Politices kandidatprogram vid Uppsala Universitet. Inom programmet har hon läst kurser i statskunskap, nationalekonomi och en pågående kurs i statistik. Efter programmets grundkurser siktar Nora på att ta sin kandidatexamen i statskunskap.

Bosse Edsberger

Senior evenemangsstrateg

bo@rattighetsbyran.se
+46 (0)70 781 01 93

Bosse har i ledande befattning i över 15 år utvecklat några av landets största idrottsevenemang så som Göteborgsvarvet och Gothia Cup. Han har även arbetat som vd i flera bolag, exempelvis Hagabadet och Taxi Göteborg. Fokus har legat på hållbarhet, kvalitet och tillväxt.

 

Frans Fransson

Seniorkonsult

frans@rattighetsbyran.se
+46 (0)70-914 41 87

Frans har arbetat med sponsring och sportmarknadsföring sedan 2005. Han har bland annat drivit yrkeshögskoleutbildningen Sports Marketing där han utbildat över 300 studenter. Frans är också en av författarna till boken Hållbar sponsring som gavs ut 2018.

 

Kontakta oss

Besöksadress
Åsögatan 140
116 24 Stockholm

Telefon
+46 (0)8 556 990 52


Följ oss på våra sociala kanaler för mer kunskap om sponsring och publikupplevelser

 
 

​Storyplay

För att implementera och aktivera koncept och sponsorskap har Rättighetsbyrån en samverkan med systerbolaget StoryPlay. StoryPlay arbetar med att tillföra värden till målgruppen genom att skapa relevant innehåll, främst genom rörlig bild.